22 Νοε 2007

SO FUNNY!!!

Αγόρασα σήμερα από τις Χαμηλές Πτήσεις του Αρκά το "Σπουργίτι είσαι και φαίνεσαι".Θα προσπαθήσω να παραθέσω κομμάτι που μ'έκανε να γελάσω τρελά. Στο σκηνικό είναι μία μαμά σπουργιτίνα και το σπουργιτάκι της (μπουλης)που είναι φίλος του δικού μας σπουργίτι (πρωταγωνιστής του Αρκά) του λαμόγιου.
Λαμόγιο:Παιδάκι έρχεσαι να παίξουμε?
Μπούλης:Δεν ξέρω ... να ρωτήσω πρώτα τη μαμά μου
Μαμά να πάω να παίξω μ'αυτό το πουλάκι?
Μαμά:Χμμμμ....
Ναι, αλλά να προσέχεις!...Να παίζεις ήρεμα για να μη χτυπήσεις και ματώσεις και να μην τρέχεις και να μην κουραστείς και ιδρώσεις΄!...Σύμφωνοι?
Μπουλης:Σύμφωνοι!
Μαμά:....και να μην φωνάζεις και βραχνιάσεις και να μην πετάς πολύ ψηλά, ούτε πολύ χαμηλά και να μην κάνεις τρέλες στον αέρα!...Σύμφωνοι?
Μπουλης:Σύμφωνοι!
(και γυρνώντας στο λαμόγιο σπουργίτι) Εντάξει!Τι θα παίξουμε?
Λαμόγιο:ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΜΑΣ!!!!
Δεν ξέρω αν κατάφερα χωρίς την εικονογράφηση να φανεί πόσο αστείο είναι!!

1 σχόλιο:

Aggelos Spyrou είπε...

Κι όμως, τα κατάφερες!!! Χαχαχαχα!!!

Κάπως έτσι θα τα μεγαλώσουμε κι εμείς άραγε;

Το μόνο που θα μάθουν καλά είναι να... κλείνουν το μάτι! :)))

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕ ΜΟΥ ΛΥΚΕ

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΚΟ ΛΥΚΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ