7 Μαρ 2009

Που να τα βρω 10 ελαττώματα ρε παιδιά??

Αν κι εχω ξαναπάρει μέρος σε τέτοιο παιχνίδι δεν μπορώ ν'αρνηθώ στον ευγενέστατο ΚΑΚΟ ΛΥΚΟ που μου ζήτησε να συμμετέχω!
Οπότε...απολαύστε...τα δέκα ελαττώματα που τουλάχιστον εγώ ξέρω ότι έχω!

1)Ύπνος! Καλός, χρυσός αλλά σαν το ξύπνημα...τίποτα! Και τι εννοώ. Μη με ξυπνάς απότομα! Σαλτάρω, φουντώνω, γίνομαι γκρινιάρα, τα παίρνω. Θέλω έστω ένα χάδι, κάτι , για να ξυπνήσω αγγελούδι! Λοξαααα...

2)Λίγο κυκλοθυμικούλα είμαι..Εκεί που είμαι πανευτυχής μπορεί να με δεις να
μελαγχολώ, να συννεφιάσω, αλλά δεν είναι τίποτα! Περνάει γρήγορα!

3)Μη με στήνεις, μη με γράφεις όταν σε περιμένω! Να με σέβεσαι όπως σε σέβομαι εγώ που είμαι πάντα στην ώρα μου ή τις περισσότερες φορές και νωρίτερα!

4)Αγχος! Καθόλου πρωτότυπο αλλά είμαι απ'αυτούς που όταν έχουν δέκα πράγματα να κάνουν θα τα χειριστώ ταυτόχρονα και ταχύτατα αλλά τα νεύρα μου θα είναι λίγο ευαίσθητα και τα μαλλιά θα παραμείνουν όρθια γιατί τελειώνοντας έχω ήδη αγχωθεί για τα επόμενα δέκα!!!!!

5)Οταν με πληγώσεις, πονέσεις, παγώνω. Στην κυριολεξία παγώνω. Κλείνομαι στον εαυτό μου, αποτραβιέμαι και μόνο όταν βρω τρόπο να το χειριστώ/λύσω, το συζητάω!

6)Ζηλεύω! Εντάξει, κοριτσάκι είμαι κι εγώ. Να μην ζηλεύω το κατιτίς μου? Οχι αρρωστημένα (τσεκαρισμένο αυτό) αλλά προσέχουμε για να έχουμε. Εμπιστοσύνη στους ανθρώπους μου έχω. Στους άλλους δεν έχω!!!! {Το δικαιολόγησα αρκετά ή να το παλέψω κι άλλο?}

7)Λαιμαργία όσον αφορά τα γλυκά! Ας μην φάω ποτέ φαϊ δεν μ'απασχολεί. Αν υπάρχει γλυκό στο ψυγείο, με φωνάζει, δεν μπορώ ν'αντισταθώ, μπορώ και στις δύο το πρωί να σηκωθώ, να βρώ ταινία στην τηλεόραση και να το απολαύσω!

8) Ψυχοπονιάρα! Τρέχω όπου και για όποιον με χρειαστεί το οποίον συνδυάζεται με ένα 9) που πιστεύω ακόμα στ
ους ανθρώπους και αγαπώ τις ψυχές τους δικαιολογώντας τα σφάλματα γιατί όλοι άνθρωποι είμαστε και σφάλματα κάνουμε και κανείς δεν είναι τέλειος - Θεός - και τα σχετικά που συνδυάζεται άμεσα με ένα 10) που λέει πως είμαι ευαίσθητη και ευάλωτη και όλα αυτά μαζί καταλήγουν τη σημερινή εποχή σ'ενα μέγα και τραγικό ελάττωμα!!!!!!!!!!

και έτσι για μπόνους, τώρα που πηρα φόρα... -Τίμια μέχρι βλακείας....ούτε σ'επιτραπέζια και να μου σφυρίξεις την απάντηση δεν θα το πω! - Μη μου πεις ψέμματα...δαγκώνω... - Ε...και λίγο ευέξαπτη αλλά κι αυτό περνάει γρήγορα για λόγους που έχω ήδη αναφέρει....

Αυτά...νομίζω...τώρα αν ξαναγυρίσει αυτό το παιχνίδι..βλέπουμε τι άλλο...

24 σχόλια:

roadartist είπε...

xaxaxa "lithika" ..:) me to titlo toy post soy :)

Ok auta ta elattwmata ta exoume oloi mas.. Kalo sk :)

Ανώνυμος είπε...

καλε εσυ εισαι κοριτσι μαλαμα!!!

αχ πως σ αρεσουν τα γλυκα...εγω ειμαι του αμυλου...μακαρονια,ψωμι κλπ

κοιτα το 6 δεν το ανελυσες πληρως ε??χαχα
σ ολα τα αλλα ψιλοταιριαζουμε...απ οτι εχω καταλαβει πρεπει να σαι γρηγορο πιστολι...δηλ οταν κανεις μια δουλεια πιστευω αν σε ψυχολογησα σωστα οτι την κανεις στο μισο χρονο απ οτι αλλοι....ε??

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Βρε, πάμε πακέτο σου λέω....
ειδικά στο "5" και 7"...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

korinoskilo είπε...

πεστα βρε που λενε οτι οι ευαισθισια και ο ρομαντισμος ειναι προτεριματα .... μας τρελανουν!!


καλο βραδυ κοριτσι

marianaonice είπε...

Μια χαρά άνθρωπος είσαι Βροχούλα μου!
Ανθρώπινη, ευαίσθητη, λογική, τέλεια για να σ' έχει κάποιος φίλη!!
Όσο για τα γλυκά, αυτά να ήταν τα ελαττώματα των ανθρώπων μόνο...
Καλό ξημέρωμα και μια όμορφη Κυριακή!!
:)))

KitsosMitsos είπε...

Μακάρι να'ταν τα ελαττώματα μόνο αυτά. Γιατί αυτά μάλλον προτερήματα είναι ;-)
Καλημέρα

kakos lykos είπε...

Μα γιατί επιμένετε τα προτερήματα να τα λέτε ελαττώματα, κακό είναι να έχουμε συναισθήματα και ρομαντισμό;Δηλαδή αν τα χάσουμε και αυτά θα είμαστε ολοκληρωμένοι και τέλειοι; Αυτές οι "ατέλειες" είναι που μας χαρακτηρίζουν ακόμα ως ανθρώπους, μην τα χάσεις ποτέ αυτά τα "ελαττώματά" σου γιατί θα σε εντάξω στο menu μου!

:PPPP

:)))

Χρόνια πολλά :)

jf είπε...

Μην ακούς τους πιο πάνω... ελαττώματα είναι όλα!
:)))

avraoneirou είπε...

ε,αυτά δεν είναι ελαττώματα!!!!Kι εγώ έχω πολλά απ αυτά που έγραψες....δεν μπορώ το στήσιμο...όταν ξυπνάω το πρωί επειδή πρέπει να ξυπνήσω είμαι μεσα στα νεύρα...λατρεύω τα γλυκά και κυρίως τη σοκολάτα....

ααααα κ ζηλεύω πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ αλλά πολύ όμως....ώρες ώρες θέλω να εξοντώσω όλο το γυναικείο πληθυσμό....καλά δεν το εννοώ...αλλά είμαι ζηλιαρόγατο...

μάκια πολλά....

ε αυτά...

βασίλης είπε...

Ασε, άσε το έχω παίξει κι εγω αυτό το παιχνίδι και δεν βγαίνουν εύκολα τα ελαττώματα.. Και γιατί να τα βρούμε εμείς? Ας μας κρίνουν οι άλλοι.. Καλημέρα, καλή εβδομάδα

Ra Ma είπε...

Απαπαπαπ, τώρα που αποκαλύφθηκες ...θα το σκεφτώ να σε κάνω e-παρέα!!! :))

Καλή εβδομάδα!!!

rain είπε...

@roadartist
χα! Το θυμάμαι! Τώρα μάλιστα..βγαίνει νόημα όχι luthika!!!χιχιχιχι
Μωρέ αν τα'χαμε όλοι μα όλοι δεν θα ήταν ελαττώματα πια! Συμφωνείς?

rain είπε...

@παπαρουνα
Ναι..κορίτσι μ....ς κι αυτό παρόμοιο είναι!
Λοιπόν πρέπει να πηγαίνουμε μαζί σε τραπέζια να τρως το κυρίως να τρώω το desert χιχιχι
Και ναι έπεσες μέσα! Ταχύτατη ως πρώην ιδιαιτέρα γραμματεύς άριστα εκπαιδευμένη!!!!!!!!!!!!!
φιλιααα

rain είπε...

@φυρδην μιγδην
Μωρε καλά το 7 είμαστε μπόλικες αλλά το 5? Να μην ανησυχώ δηλαδή έχω παρέα σ'αυτό! Πόσο περίεργο δεν είναι όμως??? τι συναίσθημα κι αυτό!
Πακέτο λοιπόν δε λες τίποτα!
Καλησπερούδια γλυκά

rain είπε...

@kokinoskylo
Μην ακούς παιδί μου! Τι ξέρουν αυτοί?
Ενώ εμείς....τι να λέμε!
Φιλιά σταυρωτά

rain είπε...

@marianaonice
Ολα τ'αλλα φυσικά και είμαι αλλά εκείνο το λογική χμ χμ χμ ενίσταμαι λιγάκι :-)
Οσο για τα γλυκάκια για απενοχοποιησέ με κιάλλο μαριαννάκι μου πες μου κιαλλα τέτοια!!! χιχιχι
Φιλιά γλυκά σοκολατένια

rain είπε...

@kitsos mitsos
Να'σαι καλά. Φιλοσοφησέ το λιγάκι να δεις που δεν είναι τελικά..όχι πάντα..
Καλησπερούδια σου

rain είπε...

@kakos lykos
Και σε σένα το ίδιο θα πω! Σκέψου το λίγο. Ολα αυτά για να λειτουργήσουν υπερ αυτού που τα έχει πρέπει να είναι αμφίπλευρα. Αλλιώς γίνεται εύκολη λεια εκμετάλλευσης! Και πληγώνεται και στεναχωριέται μετά και και και...
Και μην στεναχωριέσαι. Νηστικός θα μείνεις. Δεν αλλάζει ο άνθρωπος εύκολα..ίσως δυναμώνει..μαθαίνει..αλλά δεν αλλάζει
Καλησπερούδια σου λύκαρε

rain είπε...

@JamanFou
Πες τα ντε!
χαιρετώ σε!!

rain είπε...

@avraoneirou
Καλώς το το κορίτσι!
Κοιτα..μια εξόντωση τη θέλει ο γυναικείος πληθυσμός διότι εχει αποθρασυνθεί τα μάλα! Τι να λέμε τώρα δηλαδή! Κοιτα απλά γύρω σου!
Τίποτα παιδί μου! Τα μάτια σου δεκατέσσερα:-)
φιλάκια πολλά

rain είπε...

@βασίλης
Να σου πω την αλήθεια ζορίστηκα και ψιλορώτησα και δικούς μου γύρω γυρω..το θεϊκό μου το είπε ο μεγάλος μου γιος..το ελαττωμά σου είναι ότι είσαι μαμα!!!!!!!!!! Ετσι μού'πε το αθεόφοβο!
Καλά λες ας κρίνουν εκείνοι!αλλά και λίγη αυτογνωσία δεν έβλαψε ποτέ κανέναν έτσι δεν είναι?
Καλησπερούδια σου

rain είπε...

@ραδιο μαρκόνι
Κανόνισε ε? Θα σε βρω και θα σε καταβρέξω!!
ακου κει!
Για τόλμα!
Φιλουρες μαρκονάκι

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΥΚΛΟΘΥΜΙΚΗ;Ε ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΑΦΟΥ ΠΑΙΖΕΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

rain είπε...

@skroutzakos
ΠΟλύ αέρα πήραμε! Κάτσε καλά!
Ερχομαι να δω τι με περιμένει!

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕ ΜΟΥ ΛΥΚΕ

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΚΟ ΛΥΚΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ