6 Μαρ 2008

7 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΟΝΟ??

Αυτή τη φορά ο φίλος Axis Mundi με προσκάλεσε σ'ένα παιχνίδι που ζητά να γράψω 7 μειονεκτήματά μου.Δύσκολο παιχνίδι παρόλο το ότι ακούγεται απλό! Δεν είναι εύκολο να βρεις τ'αρνητικά του εαυτού σου παρ'ότι θα'ταν πάρα πολύ εύκολο γι αυτούς που συναναστρέφεσαι. Θα κάνω μια ειλικρινή προσπάθεια όμως..
1.Κυκλοθυμική! Εκεί που γελάω και όλα είναι μια χαρά είμαι ικανή να μελαγχολήσω, να φορτώσω νεύρα, να αναστατώσω το σύμπαν!
2.Οταν κάποιος πει κάτι που θα με πληγώσει ή προσβάλει παγώνω.Κι όταν λέμε παγώνω μιλάμε κυριολεκτικά! Μου είναι αδύνατον να αντιδράσω εκείνη την ώρα που θα'πρεπε να το κάνω!
3.Δίνω πολλά. Μην βιαστεί κανείς να το χαρακτηρίσει πλεονέκτημα. Δεν είναι. Οταν μου δώσεις ένα θα δώσω δέκα και μέσα απ'την ψυχή μου αλλά αν δω αχαριστία, ψέμα, εκμετάλλευση η πόρτα μου κλείνει.
4.Συνέχεια του πρώτου.Η πόρτα κλείνει ναι μεν αλλά αν με πλησιάσεις μια χαραμάδα θα την ανοιξω.Μιλάμε για τελείως βλαμμένο δηλαδή.Πάντα προσπαθώ να βλέπω πίσω από τις πράξεις, να αναλύω τους ανθρώπους κι αν βρεθουν δικαιολογητικά που θεωρώ πως επαρκούν θα σου ανοιξω να μπεις ξανά όχι όμως σαν την πρώτη φορά!
5.Δεν τσακώνομαι, δεν φωνάζω, δεν διεκδικώ. Αν μ'ενοχλήσεις απλά θα σταματήσω τη συναναστροφή μαζί σου.(Αυτό δεν ξέρω που να το κατατάξω να πω την αλήθεια)
6.Ζηλεύω (τον σύντροφό μου εννοείται). Οχι παθολογικά όχι αρρωστημένα αλλά ζηλεύω.Προσέχω για να έχω! Ξέρω τις κακοτοπιές κι αυτό με κάνει ιδιαιτερα επιφυλακτική κι ας μην έχει δώσει ο άλλος δικαίωμα. Οι άλλοι είναι που με ανησυχούν γιατί πολλοι λίγοι άνθρωποι είναι πια ικανοποιημένοι από τη ζωή τους!και βάλλονται κατά της δικής σου!
7.Και για το τέλος άφησα το καλό!!Παραπονιαααραα.Το'χω το άτιμο.Αμα με πάρει το παράπονο είμαι σαν μικρό παιδί και πάει η εικόνα της δυνατής, ανεξάρτητης, δυναμικής που δεν μασάει πουθενά!
Σαφώς και υπάρχουν κι άλλα αλλά θα τα φυλάξω μήπως παίξουμε τίποτα άλλο!!! Μη τα δώσουμε κι όλα φόρα παρτίδα!!

20 σχόλια:

Κούκος είπε...

Βροχούλα Αφιερωμένο!

rain είπε...

@κουκος
Μ'έκανες και δάκρυσα παλιοπαιδο...τι να πω..δεν έχω λόγια..Με συγκίνησες τόσο..

Takiz είπε...

Δεν θα σχολιάσω καθόλου, τα μειονεκτήματα που γράφεις.

Εγώ γνωρίζω ότι είσαι μία χαρά παΐδι και αν αυτά τα 7 μειονεκτήματα είναι "μέσα" σου, εύχομαι να τα εκατοστίσεις.

ΥΓ. Μάθαμε να βάζουμε και λουλουδάκια????

rain είπε...

@takiz
Τώρα καλό είναι αυτο το σχόλιο??:)Φιλιά πολλά

Ιωάννα είπε...

Κανένας άνθρωπος δεν είναι τέλειος και αν αυτά τα θεωρείς μειονεκτήματα…Σε ζηλεύω !!!!Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να ήταν σαν και εσένα!!

rain είπε...

@ιωάννα
Αντε καλέ!Με κάνεις και κοκκινίζω..Είσαι πολύ γλυκιά.Φιλάκια

Axis Mundi είπε...

Ούτε εγώ μπορώ να τα σχολιάσω μιας και εμείς οι "απ'έξω" μπορούμε να δούμε και θετικά σ' αυτά αλλά αυτά είναι δικά σου!
Ωστόσο, μετά απο τα συγκεκριμένα 7 που διάβασα μου επιτρέπεις να προσθέσω και ένα "πλεονέκτημά" σου χωρίς να σε ξέρω.
Ειλικρίνεια.
Και αυτό τα σβήνει και τα αλλάζει όλα.
Έχεις κι άλλη πρόσκληση, έτσι για να μην επαναπαύεσαι :)

rain είπε...

@axis mundi

Μμμμμ "βλέπεις"..

Για δες την προηγούμενη ανάρτηση, δεν επαρκεί σαν απάντηση στην νέα πρόσκληση? Αν όχι πες μου να αναρτήσω καινούρια!!!

Axis Mundi είπε...

όπως είπα και στην πρόσκλησή μου, πάει και σε αυτούς που θέλουν να ξαναπαίξουν!!!
και αφού ο έρωτας είναι ωραίος και ωραία και η μουσική, ναι λοιπόν να ξαναπαίξεις!
:))

rain είπε...

@axis mundi
Ουφφφφ..Ταλαιπωρία είσαι μωρ αδερφάκι μου..Όποιος αγαπάει παιδεύει? Οπαδος φανατικός του μοτο αυτού?:)Οκ, η επόμενη...

Alkmini είπε...

βροχουλα για μειονεκτηματα ήταν το παιχνίδι.
για προσεχε. για πηγαινε και ξαναδιαβασε την αναρτηση σου.
οχι πλεονεκτηματα. ειπαμε ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ καλε.
να εισαι καλα οπως και αν εισαι.
φιλακια

faraona είπε...

Eλα rain μου!
Αυτα δεν ειναι μειονεκτηματα...
Πταισματακια ειναι!
Μια χαρα σε βρισκω!!!!!

φιλια!

rain είπε...

@aliki
Αααα Θα με τρελάνετε τελείως!!!! Να΄σαι καλά κι εσύ:) Καλημερούδια σου!

rain είπε...

@faraona
Είσαι πολυ γλυκια..Καλημέρα σου και φιλάκια

M-meggie είπε...

βροχούλα μου να είσαι αντικειμενική. 7 μειονεκτήματά σου, σου ζήτησαν να γράψεις, όχι 7 αδυναμίες ΑΝΘΡΩΠΟΥ τόσο ανθρώπινες.

Ανώνυμος είπε...

Το έγραψα και κάπου αλλού, θα ήταν προτιμότερο να γράψουν άλλοι για μας. Είναι δύσκολο να αυτοπροσδιορίζεσαι όσο καλά κι αν σε ξέρεις.

Φιλιά Βροχή μου, την καλησπέρα μου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ακου τώρα το 5 το δικό σου είναι αυτό που λέω εγώ: δε θέλω το κακό τους αλλά τους διαγράφω...,τραβάω "Χ"...

Το 6 καλή μου βροχούλα όλες πνθμ μας το έχουμε...αλλά το λέμε; δεεεεν το λέμεεε....
;-)))

Καλό σου τριήμερο!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

marianaonice είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω, αληθινή και ανθρώπινη. Όσο για το παραπονιάρα (για άλλους γκρινιάρα) είναι και το δικό μου το ελάττωμα, αλλά εγώ λέω όποιος λέει τα παράπονά του και σου ξηγιέται ευθέως, μη τον φοβάσαι! τους άλλους τους μουλωχτούς να φοβάσαι που δεν λένε κουβέντα και ξαφνικά σου ρίχνουν τη ...νάρκη!!!
Χα,Χα!! Καλό τριήμερο και καλές απόκριες βροχούλα μας.

rain είπε...

@νοτα
Εμένα τώρα γιατί μου φαίνεται η αδυναμία μειονέκτημα?Κάνω λάθος?Ισως! Μα πάνω απ'όλα είμαστε άνθρωποι όπως σωστά λες..Σε φιλώ

@freedula
ΑΑαα Σ'αυτό συμφώνησα ήδη όπως θα είδες. Αλλωστε ποιος μπορεί να πει ότι ξέρει 100% τον εαυτό του ή κάποιον άλλον? Το παίζουμε στο περίπου...Φιλιά πολλά

rain είπε...

@φυρδην μιγδην
Γιατί καλέ να μην το πούμε? Ααα εγώ τα λέω φίλη μου για να'μαι και ξεκάθαρη! Αυτοι (τ'αρσενικά) που το παίζουνε ότι είναι υπεράνω κι εμείς τους κατινιάζουμε από πίσω γιατί σαφώς και πάντα ξέρουμε περισσότερα!!! Πολλά φιλάκια

@marianaonice
Σωστηηηη. Αστους να λένε! Την βρήκαμε την καραμέλα τώρα πως οποιος παραπονιέται γκρινιάζει..Τι μας λες? Απλά είμαστε σαφείς και ξεκάθαρες!!! και ντόμπρες και και
Καλές απόκριες καλέ!!!:)

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕ ΜΟΥ ΛΥΚΕ

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΚΟ ΛΥΚΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ