4 Μαΐ 2008

"ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΟ, ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ Τ'ΑΣΤΡΑ" Oscar Wilde

Πόσες φορές η ψυχή δεν βαραίνει..
Πόσες φορές στριφογυρνάς, δεν σε χωράει ο τόπος, ανησυχία απροσδιοριστη, δυστυχία αναίτια και άλογη..
Πόσες φορές οι ώμοι γέρνουν από το φορτίο που δεν ξέρεις ποιος σου έβαλε και γιατί είναι τόσο δυσβάσταχτο που λυγίζουν τα γόνατά σου.. Και πόσες φορές δεν κοιτάζεις με μάτια ορθάνοιχτα απ'τον τρόμο αντικρύζοντας τον φταίχτη...ναι είναι αυτός που σε κοιτάζει με τα ίδια ορθάνοιχτα μάτια, με τον ίδιο τρόμο..Είσαι εσύ ο ίδιος. Κι όμως μες στην δίνη του φόβου προλαβαίνεις να σκεφτείς, ν'αναρωτηθείς πώς έγινε όλο αυτό. Γυρνάς και κοιτάς τον ουρανό που τον βλέπεις βαρύ όπως βαριά και καρφωμένα είναι τα πόδια σου στην γη. Κοιτάς γύρω σου κι όλα είναι περίεργα, ακαταλαβίστικα, μήπως και ξένα? Μα πώς? Είναι η ίδια η ζωή σου, οι επιλογές σου, τα λάθη σου, τα σωστά σου ... μα για μια στιγμή! γιατί δεν βλέπεις ? τα σωστά, τα όμορφα, τα καλά? Κουνάς το χέρι μπρος σου με φόρα να φύγει ο ιστός που διαστρεβλώνει τις εικόνες, την ζήση σου. Τον είχες? Τον απόκτησες? Δεν θυμάσαι πια..Ισως κάποια στιγμή, ίσως λίγο λίγο κάθε στιγμή που ένοιωθες στεναχώρια, έπλεκες και λίγο, λιγάκι και μετά..μπλέχτηκες. Μπλέχτηκες τόσο που έβαλες το κεφάλι στα γόνατα κι άφησες να σε χτίσει εκεί, γονατιστό και μίζερο.
Ξαφνικά όμως μια ζέστη σε τύλιξε, σαν να αλάφρυνες, αυτή η σύσπαση που κάνουν τα χείλη σου, είναι χαμόγελο? Ψάχνεις μισότρελα να δεις τι ήταν αυτό..ανακούφιση..ένα χάδι από κείνον που σου μοιάζει τόσο και σε κοιτά απ'την άλλη μεριά του καθρέφτη. Το είδωλό σου.. Είναι αγάπη αυτή που βλέπεις στα μάτια του? Ένα αεράκι, κάτι σε αφύπνισε..Είσαι πάλι εσύ..Σκίζεις με ορμή τον ιστό, φυσάς με δύναμη τα μαύρα σύννεφα και τα παρακολουθείς να φεύγουν άτακτα σπρώχνοντας το ένα τ'άλλο. Τρόμαξαν που σε είδαν δυνατό. Πιότερο τους άρεσες σκυφτός, καθηλωμένος. Μπήκε φως κι έφερε χρώματα. Χρώματα παντού να βάφουν το χώμα, τον ουρανό, εσένα τον ίδιο. Παίζουν μαζί σου, πινελιές πορτοκαλί, κάποια λουλούδια χαχάνισαν και σου'ριξαν τη γύρη τους που κατακίτρινη παιχνίδισε γύρω σου και κάθισε στα μαλλιά σου. Τώρα πια γελάς, νεραϊδοπερπατάς χαϊδεύοντας τη ζωή, κλείνοντάς της το μάτι. Είσαι εσύ, εισαι πάλι εσύ αυτός που τα δημιουργησε όλα αυτά, εσύ που ξαναγεννιέσαι μέσα από τη γνώση του θανάτου..

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να πω καλώς ήρθες, να πω καλό μήνα και Χριστός Ανέστη και μαζί με Αυτόν και οι αναζητήσεις θα βρουν τον δρόμο τους. Θα περασουν από μονοπάτια με θηρία και θα επιστρέψουν ξανά σε αγκαλιές. Ετσι δεν γίνεται πάντα;

Εμείς είμαστε η αρχή και το τέλος.

faraona είπε...

Rain μου
το κειμενο σου ειναι πολυ περιεκτικο
και δυνατο.Μου αρεσε παρα πολυ.


τα φιλια μου.

rain είπε...

@freedula
Να πεις να πεις και σε σένα Χρόνια πολλά και καλό μήνα και καλό καλοκαιράκι. Δεν έχω προλάβει να περάσω, θα το κάνω όμως! Φιλιά πολλά πολλά

@faraona
Σ'ευχαριστώ πολύ φαραόνα μου, να'σαι καλά και καλή σου μέρα
φιλιά πολλά

Τάκης είπε...

περνώντας απο τον δικό μου βούρκο..
πρόλαβα να ξεφύγω..
δεν θυμάμαι αν είχα κοιτάξει κάποιο αστέρι..
θυμάμαι όμως πως λίγα χρόνια μετά..
με ένιωθα τυχερό..
κι ας ήμουνα για πολλά χρόνια μαζί μου σκληρός κριτής..
στο βούρκο της ψυχής μας..
μαθαίνουμε να είμαστε αλήτες..
και ξέρεις?
αν μπορέσεις να έχεις έναν αλήτη εαυτό..
αν μάθεις να κοιμάσαι στο παγκάκι, σε καποια πλατεία η κάποιο πεζοδρόμιο..
αν νιώθεις να ξυπνάς στην αμμουδιά κάποιας ονειρεμένης παραλίας..
αν μάθεις να είσαι εσύ.. ο αλήτης εαυτός σου..
οι αλήτικες ψυχές.. λένε..
είναι αληθινές..
ας τρομάζουν όσοι σε βλέπουν δυνατή/ό..
στο κάτω κάτω..
ας πρόσεχαν..

Ιφιγένεια είπε...

"Μπήκε φως κι έφερε χρώματα" ! Ετσι μπράβο ! Να είσαι πάντα λουσμένη με φως και χρώματα !

Ra Ma είπε...

Το διαβάζω, έρχομαι αργότερα και το ξαναδιαβάζω και αυτό κάνω από το πρωί.
Θα σπάσω αυτό το loop για να σου πω καλή εβδομάδα!!! (δεν μπορώ να περιμένω μέχρι την επόμενη ανάρτηση!)

. είπε...

Πολύ ωραίο το κείμενό σου Βροχούλα.
Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην πέρασε και να περνάει συχνά από τέτοια "πηγάδια".
'Ενα πράγμα όμως κατάλαβα όσες φορές βρέθηκα σε τέτοια κατάσταση.

Η ΑΓΑΠΗ ΟΛΑ ΤΑ ΝΙΚΑΕΙ!Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ!

Από όπου και αν προέρχεται.
Αρκεί ένα χάδι στα μαλιά ένα "Σ'αγαπάω". 'Ενα "είμαι εδώ".
'Οχι ερωτήσεις...όχι κουβέντες πολλές και παρηγορητικές.
Απλά μια ειλικρινής έκφραση αγάπης.Και όλα αλλάζουν χρώμα και υπόσταση!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα κι από μένα!

rain είπε...

@τακης
δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο μαζί σου "..αν μάθεις να είσαι εσύ..ο αλήτης εαυτός σου.." ΠΟλύ καλός. Να'σαι καλά καλημερούδια σου

@ιφιγένεια
τι όμορφη ευχή! την κρατώ σφιχτά στην αγκαλιά μου να παραμείνουν τα χρώματα
Σε φιλώ

rain είπε...

@radio marconi
Ταλαιπωρία κι αυτή! Καλη βδομαδούλα να'χεις και καλή προσγείωση από τις διακοπούλες σου. Καλημέρα!

@ανασαιμιά
Σύμφωνοι. Η αγάπη όλα τα νικάει φιλενάδα μα θα επιμείνω ! πρώτα αγάπη προς τον εαυτό μας ! μα και το χαδάκι καλοδεχούμενο:)Σε φιλώ καλημερουδια

rain είπε...

@ανεμοσκορπίσματα
Καλό μήνα, καλό΄καλοκαιράκι!
Μα δεν μυρίζει θαλασσίτσα ή εμένα μου φαίνεται?:)

kalynama είπε...

το έχω νιώσει.. πολλες φορές...
αλλά είπαμε... σκεφτόμαστε μόνο θετικά... έρχεται η επόμενη απόδραση...

Σε φιλώ. Καλό σου βραδάκι καλή μου :-))

faraona είπε...

Exεις προσκληση!

Meropi είπε...

Βροχούλα μου,
μια και μιλάμε για βούρκο τι έκανες με την τηλεφ. εταιρεία;;; Ξεμπέρδεψες;;;;

Takiz είπε...

Και πόσες φορές.....

....τελικά υπάρχει μία μικρή χαραμάδα για να περάσει το φως, η αγάπη, η πνοή.

Την καλημέρα μου

rain είπε...

@kalynama
Ναι, κορίτσι μου, θετικά!
Καλή σου μέρα

@meropi
Μόλις έλαβαν το φαξ μας πήραν ΑΜΕΣΩΣ τηλέφωνο ζητώντας συγνώμη και πως το ποσό θ'αφαιρεθεί άμεσα κλπ κλπ
Μηπως ήταν η λέξη δημοσιοποίηση που τους συγκίνησε? Θα σε γελάσω και μέχρι να το δω να γίνεται πράξη επιφυλάσσομαι! Την καλημέρα μου

rain είπε...

@takiz
Θέλω να πιστεύω πως πάντα υπάρχει η χαραμάδα αλλιώς...πηγαίναμε χαμένοι.
Καλημερούδια σου αν και μεσημεράκι πια!

@faraona
Το αμέσως επόμενο πράγμα που θα κάνω είναι ν'ανταποκριθώ στην πρόσκλησή σου γλυκιά μου!

Κούκος είπε...

Γέλα πουλί μου, γέλα...

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕ ΜΟΥ ΛΥΚΕ

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΚΟ ΛΥΚΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ