24 Σεπ 2010

Κι εκεί που λες..

Εχεις όλη την καλή διάθεση να ξεκινήσεις τη μέρα σου με χαμόγελο. Και δη μια μέρα όπως η Παρασκευή που πάντα εκτιμούσα ιδιαίτερα!
Και μετά ξεκινά ένας χορός από αναποδιές, μυστικά που εκτίθονται και σ'αφήνουν άφωνο και ανήμπορο να διαχειριστείς και χαμένο από τον αιφνιδιασμό και... πάει η μέρα σου!
Ερχόμενο το σούρουπο έχουν πια όλα καταλαγιάσει μέσα σου, τα'χεις βάλει σε σειρά - λέμε τώρα - καθώς ότι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό και πάλι αρχίζεις να χαμογελάς δειλά δειλά.
Η ουσία παραμένει. Πάει η Παρασκευούλα μου!γμτ. Έτσι είναι όμως η ζωή, η καθημερινότητα για να'χει κι ενδιαφέρον! Πείστηκα???Δε νομίζω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

Ra Ma είπε...

Υπάρχει και το Σάββατο λέμε!!!

Εγώ πάντως θέλω να έχω τα μυστικά μου! :)))

rain είπε...

Καλά που κάνεις!

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕ ΜΟΥ ΛΥΚΕ

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΚΟ ΛΥΚΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ