8 Σεπ 2008

"..Πρέπει να δικαιολογείς και τον αέρα που αναπνέεις, τις νύχτες αν θα κοιμηθείς, αν στέκεσαι ή αν καταρρέεις.."

Υπέροχες στιγμές από μια υπέροχη συναυλία που έγινε εχθές στον αύλειο χώρο του Δημαρχείου μας (που έχει τον ατέλειωτο αλλά έχει τη χρησιμότητά του κάθε καλοκαίρι) από τον κ. Πλιάτσικα. Υπέροχος! Τι άλλο να πω!
Στυλ, φωνή, στίχος, νύχτα άψογη..

Συμμετείχαν νέα παιδιά χαρούμενα, δροσερά με υπέροχους ήχους. Εμείς τώρα οι όχι και τόσο νέοι, πήγαμε και σταθήκαμε μπροστά μπροστά , χοροπηδήσαμε στο ρυθμό, μπουγελοθήκαμε αρχικά από τον κ. Πλιάτσικα και κατόπιν ανταλλάχτηκαν βροχούλες -καλοδεχούμενες βέβαια αφού σκάγαμε -τραγουδήσαμε όσο πιο δυνατά γινόταν μαζί του! Φυσικά σήμερα είμαι κατάτι πιασμένη αλλά χαλάλι! Ανάταση ψυχής, δόση ισχυρή αδρεναλίνης, φόρτσα για να βουτήξω στην καθημερινότητα! Να'ναι καλά!!
Προλόγισε, να μην παραλείψω, ο Δήμαρχος μας κ. Μαραβέλιας, ο οποίος ευτυχώς ήταν συντομότατος! (Ναι, κι εγώ ξαφνιάστηκα)

20 σχόλια:

Takiz είπε...

σε φαντάζομαι με σορτσάκι, σανδαλάκι, μπυρίτσα ανα χείρας
αλλά όταν έβρεξε σίγουρα σου χάλασε το μαλλί!!!

και ποιος σε άκουγε....


ΥΓ να σε ρωτήσω για τα αρθριτικά ποια κρέμα χρησιμοποιείς.... τζόβενο !!!!!!!!

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

:)))

φιλιά πολλά.....


Κάντε τόπο στα νιάτα....

KitsosMitsos είπε...

Πάντα τέτοια εύχομαι γιατί είναι από τις καλύτερες στιγμές κάθε καλοκαιριού!

. είπε...

Είναι και αυτές οι εκδηλώσεις μέσα στις ομορφιές του καλοκαιριού.

Υπέροχος ο Πλιάτσικας! Τον έχω απολαύσει και γω live.
Απογειωτικός!

marianaonice είπε...

Mπράβο βροχούλα!!
Πάντα τέτοια!!
Καλό φθινόπωρο!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Υπέροχος ερμηνευτής ο Πλιάτσικας! Σε ζηλεύω! :))
Καλημέρα!

xaos είπε...

ότι πρέπει είναι ο Πλιάτσικας για καλοκαιρινά βράδια.

Κούκος είπε...

Βροχούλα,
την έζησα πριν λίγες μέρες, τη συναυλία του Πλιάτσικα στο νησί και την καταευχαριστήθηκα.
Εξαιρετικός!

faraona είπε...

Χαιρομαι που περασες καλα βροχουλα μου.
Ειναι πολυ καλος ο Πλιατσικας μ αρεσει κι εμενα.

τα φιλια μου

patsiouri είπε...

Ηξερε ο Πλιάτσικας πως σε φωνάζουν "Rain" και σε μπουγέλωσε????????

Παλμος είπε...

Καλησπερα:) Ειχα την τυχη να τον δω σε συναυλιες του πολλες φορες!!
Το πιο ομορφο ομως ηταν, ενα απογευμα σε μια βολτα καπου εκει στη γειτονια του...δεν μενει μακρυα απο μενα...να εχει κατσει εκει στο δρομο και να μιλαει με τα παιδια που τον ειχα περικυκλωσει....εμοιαζε ενα παιδι...ποιο να πρωτοθυμηθεις και ποιο να πρωτοαπολαυσεις απο τα τραγουδια του;
Καλο σου βραδυ.

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά υπέροχος. Ομορφες φώτο... Καλό φθινόπωρο

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

ήμουν και εγώ εκεί! είμαστε γειτόνισες; πραγματικά η συναυλία ήταν φανταστική!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

όμορφες φωτό.... χαίρομαι που πέρασες καλά..!!

καλή εβδομάδα να έχουμε!!

rain είπε...

@takiz
Είσαι ένα παναπαίσιο πλασματάκι!!!
Και κάνε τόπο μη σε κάνω λιάτσα κακομοίρη μου

@κιτσοςμητσος
Αχ ναι πάντα τέτοια να'χουμε. Φιλιά πολλά

rain είπε...

@ανασαιμιά
Λοιπόν πολύ μου άρεσε η λέξη αυτή "απογειωτικός"! Τον περιέγραψες ακριβώς! Φιλάκια πολλά

@marianaonice
Και σε σένα καλό φθινοπωρο γλυκιά μου. Χαίρομαι που ξαναβρεθήκαμε όλοι! Τι ωραία!!:)

rain είπε...

@ανεμοσκορπίσματα
Καλέ μη ζηλεύεις. Θα τον πετύχεις κι εσύ κάπου! Ξέρεις πόσα χρόνια μετά είδα καλλιτέχνες που αγαπούσα ιδιαίτερα? Ακου που σου λέω! Καλό φθινόπωρο να'χουμε!

@χελώνα
Μωρέ και για χειμωνιάτικα και για καλοκαιρινά! Καλό φθινόπωρο καλή μου!

rain είπε...

@κούκος
Αααα πάντα μου τη βγαίνεις μπροστά! Φαντάζομαι θα'ταν υπέροχα στο νησί! Αλλος αέρας βρε παιδί μου!

@φαραόνα
Ευχαριστώ πολύ πολύ φιλενάδα. Φιλάκια στα μουτράκια

rain είπε...

@patsiouri
Μα πας καλά? Θα με προβληματίσεις νυχτιάτικα αν υπήρχε μεταφυσική πνευματική σύμπνοια με τον καλλιτέχνη?!!! Ακου τώρα! Είσαι φοβερή πατσιουράκι

@παλμός
Μμμμ τυχερούλα. Μένεις και κοντά. Η αλήθεια είναι ότι φαίνεται να είναι γλυκύτατος άνθρωπος. Φιλάκια

rain είπε...

@freedula
Καλο φθινόπωρο και σε σένα. Αντε να μπει ο χειμώνας να'ρθουμε στα ίσα μας, να τα λέμε με την ησυχία μας. ΠΟλύ φασαρία οι μεγάλες μέρες βρε παιδί μου! Φιλάκια

@πράσινη κλωστη δεμένη
Αχου γειτόνισα! Εμ άμα είμασταν στην ίδια δε θα'μαστε? Τι καλά. Καλως όρισες ζουζούνα

rain είπε...

@ζαχαρούλα
Να'σαι καλά ζαχαρούλα μου και άντε να πω καλό ΣΒΚ μιας και καθυστέρησα ν'απαντήσω. Φιλιά πολλά

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕ ΜΟΥ ΛΥΚΕ

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΚΟ ΛΥΚΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ