17 Απρ 2008

ΠΑΜΕ ΕΞΟΧΗ ...

Κι άρχισαν οι ετοιμασίες για να φύγουμε και να πάμε στην εξοχή μας εκεί όπου πίνοντας το καφεδάκι μας θα έχουμε αυτή την υπέροχη θέα και θα μπορούμε ν'απολαύσουμε γαλανό ουρανό και μια πιο γαλανή ακόμα θαλασσίτσα!! Σημαντική αλλαγή για 10 μερούλες που την έχουμε όλοι τόσο ανάγκη..Και καιρού επιτρέποντος θα πάμε κι στην άλλη κοντινή μας παραλία να πιουμε ένα τσιπουράκι ν'αγναντέψουμε το φεγγαράκι το οποίο φαίνεται υπέροχο από το συγκεκριμένο μαγαζί - όχι πως υπάρχει κι άλλο - ή θ'απολαύσουμε τον ηλιάκο...κι άν πέσουν και μέσα οι μετερεωλόγοι μήπως ρίξουμε και καμμιά βουτιά..?
Όπως και να'χει φορτώνουμε βαλίτσες, λαμπάδες, playmobil, μπάλες, σοκολατένια αυγά (τα οποια πάντα τρώγονται τη Μεγάλη Βδομάδα) επιβιβαζόμαστε το Σάββατο και Καλό Πάσχα να έχουμε όλοι, με το καλό να πάμε και να γυρίσουμε, με σύνεση όλοι στην οδήγηση και προσοχή στις παγίδες των Εθνικών μας δρόμων και πολλές ευχές σε όλους....να περάσουμε καλά!!!!

33 σχόλια:

Roadartist είπε...

Να περασεις τελεια!!! Να γεμισεις τις μπαταριες, να χαρεις τη θαλασσα, να δεις τη καλυτερη θεα, να πιεις το καφε σου ηρεμα...
ααα.. μη ξεχασεις τα playmobil!! χαααα φιλάκια :)

rain είπε...

Να'σαι καλά!
Θα κάνω ότι μου είπες!
¨Οσο για τα playmobil αλίμονό μου αν τα ξεχάσω!

Ra Ma είπε...

Την κάνουμε σιγά-σιγά ε?
10 ημέρες! τέλειο ακούγεται. Πολύ ηρεμία και πολύ μου αρέσει αυτό που βλέπω!
Καλή ξεκούραση και να περάσετε καλά!

Φιλιά σε όλους και Καλό Πάσχα!

(Εγώ θα σου θυμήσω τα μαγιό!)

maria λεμονατη! είπε...

πολλες ευχες για γλυκο πασχα. χαιρετισματα στα playmobil!

Κούκος είπε...

Βροχούλα,
καλά να περάσεις εσύ και όλη η οικογένειά σου. Να ξεκουραστείς και να ξεδώσεις.
Καλή ανάσταση!!!

ΥΓ Πολύ προσεκτικά στο δρόμο, ναι;

rain είπε...

@radio marconi
Ναι ναι την κάνουμε και όντως έχει πολύ ηρεμία!
Ευχαριστούμε πολύ
Καλά που είπες μαγιό
Χωρίς πλάκα!!!!!!!

@maria lemonati
Ευχαριστουμε γλυκιά μου
όσο για τα χαιρετίσματα θα πω στον junior να τα δώσει!!!!!!

rain είπε...

@κουκος
Ευχαριστούμε! Η ξεκούραση κι αν είναι ζητούμενο!!!
Να σου πω την αλήθεια απ'όταν ανοιχτηκε ο νεος δρομος και δεν παιρνάμε πέταλο είμαι κατάτι πιο ήσυχη!
Φιλιά

faraona είπε...

rain μου
να περασετε πολυ καλα,να ξεκουραστεις οσο μπορεις
να βγεις στη φυση οσο το δυνατον περισσοτερο και
να χαρεις με την οικογενεια σου το
Πασχα.
Και φυσικα εδω θα ειμαστε και θα σε περιμενουμε.
πολλα φιλια και καλη Ανασταση

rain είπε...

@faraona
Να'σαι καλά φαραόνα μου και να περάσετε κι εσείς καλά με την οικογένειά σου. Θα φορτώσουμε μπαταρίες και θα επιστρέψουμε δριμύτερες! φιλιά πολλά

patsiouri είπε...

Να περάσετε σούπερ!!!! Κι'εγώ θα φυγω Μεγάλη Παρασκευή για 5 ολόκληρες μέρες!!!

rain είπε...

@patsiouri
Μπράβο σου κοπελάρα μου! Να περάσετε κι εσείς ΣΟΥΠΕΡ!
φιλιά

dromaki είπε...

Βροχούλα μου που βρίσκεται η πανέμορφη προβλήτα?
Εχει τόση ηρεμία το τοπίο που χαλαρώνεις ουτως η άλλως.
Σου΄εύχομαι να περάσεις τέλεια το επόμενο δεκαήμερο,να ξεκουραστείς και να απολαύσεις μαζί με την οικογένεια σου όλη την Μεγάλη Εβδομάδα αλλά και την Ανάσταση καλύτερα από κάθε άλλη φορά.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ να έχει όλος ο κόσμος!

. είπε...

Να περάσετε πολύ καλά βροχούλα μου.
Καλό Πάσχα!

koulpa είπε...

χαχα εγώ πήρα μια προκαταβολή εξωχής.. περιμένω συνεχεια..:):)
Αχ ωραία ακούγονται.. να περάσετε πολύ καλά έυχομαι και να γυρίσετε ασφαλείς και χαρούμενοι:):)

Takiz είπε...

Να περάσετε καλά
Και μην ξεχάσεις.....
Μαγιό αντηλιακά παντόφλες ή πασούμια.
χαχαχαχαχαχ


Καλές γιορτές με τις καλύτερες ευχές μου.

rain είπε...

@dromaki
Προς τα πάνω γλυκιά μου, προς Βόλο! καλή ξεκουραση και σε σας και πολλές ευχές για ένα όμορφο Πάσχα!
Θα τα πουμε τα νεα μας στο γυρισμό!
Φιλιά

@ανασαιμιά
Επίσης κορίτσι μου. Οτι επιθυμείτε και να περάσετε όμορφες πολύ όμορφες γιορτές!

rain είπε...

@koulpa
Σου εύχομαι μπόλικη συνέχεια και φόρτωμα της μπαταρίας!
Να'σαι καλά επίσης καλό πάσχα και θα τα πουμε στο γυρισμό!
Με υγεία να γυρισουμε και να πάμε όλοι

@takiz
Ασε μωρέ! Τι να ξεχάσω τι να αφήσω που πρέπει να πάρει κανείς και μπουφάν και μαγιό και στο τέλος το ΚΤΕΛ γιατί δεν θα χωράμε στο αυτοκίνητο!
Καλό πάσχα φιλαράκι
Οτι επιθυμείς
Και πάλι εδώ στο γυρισμό ναμαστε καλά!

Ανώνυμος είπε...

Α μάλιστα. Ετσι, τώρα κατάλαβα! Να περάσεις υπέροχα, να ξεκουραστείς και να έρθεις γεματη όμορφες εικόνες, σκέψεις και αγκαλιές ξανά κοντά μας.

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση

rain είπε...

@freedula
Είδες? Υπήρχε λόγος!!!!!!!
Καλό Πάσχα γλυκειά μου
πολλές αγκαλίτσες!

sealike2 είπε...

Να περάσατε τέλεια!!Γεμάτες με ευτυχισμένες και ανέμελες οικογενειακές στιγμές!Καλό Πάσχα!!

M-meggie είπε...

Ζηλεύωωωω
Θέλω κι εγώ να φύγω αλλά δεν μπορώ, πρώτον διότι εδώ που ζω είναι σαν εξοχή στην ουσία και δεύτερον υπάρχουν υποχρεώσεις.
Τέλος πάντων. Θα ξεζουλέψω.
Καλό Πάσχα. Να περάσεις όμορφα όπου κι αν είσαι. Να φορτώσεις μπαταρίες γλυκιά μου.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Καλά να περάσετε, καλά να γυρίσετε! :)) Γεμάτοι από εικόνες, αγάπη, και πιο ξεκούραστοι! :))

kalynama είπε...

Βροχή μου...
μονάχα χαμόγελα σας στέλνω.. Να περάσετε ζεστά οικογενειακά τις Άγιες αυτές ημέρες...

Να μου αγκαλιάσεις τις ψυχούλες σου... και να τα χαρείς όσο περισσότερο μπορείς.

Σε φιλώ γλυκά.

Καλό σας ταξίδι και καλή επίστροφή να έχετε :-)))

Ιφιγένεια είπε...

Αυτές οι εκδρομες όταν εχεις παιδιά απαιτούν ολοκληρη μετακομιση , και αλίμονό σου εαν ξεχάσεις κάτι πχ ενα βιβλιο ή ενα παιχνίδι... Καλά να περάσετε !
Να ξεκουραστείτε και να χαλαρωσετε !!
Προσοχή στο δρόμο !
Καλό Πάσχα !

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Έχω σκάσει απο τη ζήλια μου για όσα βλέπω , χτυπιέμαι κάτω σαν χταπόδι..μιά σκηνούλα βρε παιδιά εκεί δίπλα στη θάλασσα , να με χτυπά πρωί το κύμα και να με ξυπνά ο ήλιος που θα βγαίνει.Άντε καλέ , χαλάλι σου καλό Πάσχα να περάσεις και να μας σκέπτεσαι.

KitsosMitsos είπε...

Ό,τι πρέπει για τις μέρες αυτές.
Ειδικά το φεγγάρι στο φόντο, σκίζει!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλά να περάσετε και όσο για τα σοκολατένια αυγά μη στενοχωρείσαι....τρουφάκια τα φτιάχνω και τρώγονται σα...στραγάλια...
;-))
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

Φιλί και Γλαρένιες ακαλιές

Alkmini είπε...

Kαλό Πασχα και Καλη Ανασταση γλυκεια βροχουλα.
να περασεις ομορφα.

Meropi είπε...

Βροχούλα μου καλή,
πέρασα να σου ευχηθώ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε σένα και στην όμορφη οικογένεια σου

entelech1a είπε...

Τυχερη εισαι που ξεφευγεις..Καλη Ανασταση..

. είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Βροχούλα!

Σε σένα και σε όλη σου την οικογένεια!

dromaki είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ βροχούλα μου σε σένα και την οικογένεια σου.Εύχομαι να περνάς φανταστικά,να βοηθήσει ο καιρός τις επόμενες μέρες ώστε οι διακοπές σου να είναι τέλειες.:))

rain είπε...

Αγαπημένα μου φιλαράκια,
sealike2, νότα, ανεμοσκορπίσματα, kalynama, ιφιγένεια, αχτίδα, kitsosmitsos,φύρδηνμιγδην, αλικη, μεροπη,entech1a (με ιδιαίτερο και ζεστό καλωσόρισμα), ανασαιμιά, δρομάκι ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑς ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΡΗΚΑΝ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ..ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕ ΜΟΥ ΛΥΚΕ

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΚΟ ΛΥΚΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ