14 Μαρ 2008

ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΚ

Η είδηση προ ημερών ότι ο Πάτρικ Σουέιζ
είναι πολύ άρρωστος
με στεναχώρησε ιδιαίτερα.

Ο απόλυτος Αόρατος Εραστής,


Το υπόδειγμα του Στρατιώτη σε μία από τις πιο
ωραίες σειρές που έχω δει,



ο εξαίρετος, υπέροχος Dirty Dancer, πεθαίνει..

Δεν ξέρω γιατί επηρεάστηκα τόσο... ίσως γιατί είναι μια μορφή
συνεδεμένη με όμορφα χρόνια...δακρύσαμε με τις ταινίες του,
ερωτευτήκαμε, ΤΟΝ ερωτευτήκαμε...., χορέψαμε...πόσες ώρες
χορεύαμε με dirty λικνισμούς...κολλησαμε σε εφηβικές κρεβατο-
κάμαρες τις αφίσες του...και τον χαζεύαμε με τις ώρες πλάθοντας
απίστευτα ρομαντικά σενάρια...όμορφες αναμνήσεις...

Απλά στεναχωρήθηκα...


7 σχόλια:

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Είναι περίεργο, όταν τις παλιές ταινίες βλέπω, απορώ. Τόσο υπέροχο πλάσμα, ο Άνθρωπος, γιατί έτσι να φθείρεται...

rain είπε...

@ανεμοσκορπίσματα
Αυτό σκεφτόμουν!! όταν έβλεπα το κλιπ απ'το τραγούδι. Τόση ομορφιά, τόση αρτιοτητα στο σώμα και μετά...για όλους μας...φθορά..

zero είπε...

Τι να πω τωρα...
Και μενα μου αρεσει αυτος ο ανθρωπος σαν ηθοποιος και σαν ανθρωπος.
Κριμα...
Την καλησπερα μου.

faraona είπε...

Τι κριμα να παρει η ευχη...
Ειναι πολυ καλος ηθοποιος ...
Γαμωτο.

Alkmini είπε...

κάποιοι αγνωστοι μας γινονται γνωστοι -και ετσι νοιωθουμε γι αυτους οταν παθουν κατι- μεσα απο εργα, ποιηματα, λογοτεχνηματα.
και νοιωθουμε σαν να τους ξερουμε και λυπομαστε.
λυπηθηκα και γω. κριμα.

rain είπε...

@zero
Δεν μπορεί αλήθεια να πει κανείς και πολλά..Καλησπερα σου zero

@faraona
Γαμώτο είναι η λέξη που ταιριάζει αρκετά θα έλεγα.. Καλησπέρα σου

@aliki
Ετσι είναι..Αυτοι οι άγνωστοι μπαίνουν σπίτι μας και γίνονται δικοί μας..Οπως ακριβώς το λες..Καλησπέρα σου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κρίμα, κόβονται νήματα ζωής αιφνίδια, ανεξέλεγκτα, απροειδοποίητα.
Λυπάμαι ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ανθρώπους που δεν έχουν ολοκληρώσει θα έλεγα τον κύκλο της ζωής τους.
Αθλητικός, ζωντανός, ακμαίος...
΄Υστερα σου λέει να αθλείστε....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕ ΜΟΥ ΛΥΚΕ

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΚΟ ΛΥΚΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ