14 Ιαν 2008

...ΒΡΟΧΗ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ...

Ξημέρωσε υγρή, σκοτεινή, χειμωνιάτικη μέρα και μου'ρθε στο μυαλό αυτό το τραγούδι του υπέροχου κ.Τουρνά. Πόσο θα'θελα τώρα να'μουν μπροστά σ'ένα τζάκι πίνοντας καλό κρασί να χαζεύω τον υπέροχο χορό της φωτιάς που μαγνητίζει το βλέμμα. Ν'αγναντεύω τα χιονισμένα βουνά και να ξαποσταίνω στον ώμο σου..Καλημέρα μωρό μου...

ΥΓ Κι αυτή η εκτέλεση δεν είν'κακή έτσι??
Η πραγματικότητα όμως είναι λιιγο διαφορετική απ'αυτή που περιέγραψα νωρίτερα ότι θα'θελα να'ναι...Και κάμποση ώρα αργότερα την ίδια μέρα γίνεται η προσγείωσις..Έχοντας λάβει μια τραπεζική επιταγή από το εξωτερικό πηγαίνω στην τράπεζα έχοντας στο νου μου το πολύ πενθήμερο βαλέρ.Οοοχι.Ο συμπαθέστατος κατά τα άλλα ταμίας αφού αποφάσισε να την κάνει δεκτή μου εξήγησε ότι μπορεί μόνο να κατατεθεί και να εισπραχθεί σε - άκουσον, άκουσον- 25 ημέρες.!!!!! Μα αμα ήταν έτσι χρυσέ μου χτύπαγα ένα ταξιδάκι ΝΥ, έκανα και τα ψώνια μου και τα'παιρνα μόνη μου τα χρήματα. Αι σιχτίρ πρωι πρωί!!!!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ αυτό θα ήθελα.. παρέα με το κορίτσι μου.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

αχ, βροχούλα μου,
να αγαπάς πάντα τα όμορφα τραγούδια…

…να αντιπαθείς πάντα
τις ‘καλές’ τράπεζες…

κι ήταν η βροχή σήμερα
που σ’ έφερςα στο νου μου απ’ το ξημέρωμα…

φιλι

rain είπε...

@italodisco
Καλά δε θα'τανε? Κι ένα χιονάκι ν'αποκλειστούμε δε θα'ναι ακόμα καλύτερα? Καλησπέρα

@γιάννης φιλιππίδης
Γιάννη μου καλησπέρα.Αν εξαιρέσεις τις μικροαναποδιές της ημέρας πραγματικά μου άρεσε σήμερα και ειδικά τώρα το βράδυ που άρχισε και ο ουρανός να θυμώνει ηχηρά ακόμα πιο όμορφα. Χειμώνας ο λατρεμένος..

Takiz είπε...

Αχχχχχχχ

Αυτή η πραγματικότητα!!!!!

Μία ταλαιπωρία σκέτη.....

Υπομονή rain μου.
Υπομονή.

roadartist είπε...

Καλημέρα!! Μια χαρά ειναι η εκτέλεση, καταπληκτική! Τους άκουσα ζωντανά πριν λιγες εβδομάδες..εχουνε πάθος..και μέλλον.. ωραία διασκευή! ΦΙΛΙΑ!

rain είπε...

@takiz
Και να σκεφτείς Τάκη μου πως η μέρα μου τέλειωσε παραμένοντας στο σαλόνι του παιδίατρου για ένα δίωρο για να μου πει τι έχει το ζουζούνι μου!

@roadartist
Να σου πω την αλήθεια επειδή μου αρέσει ιδιαίτερα ο Τουρνάς ήμουν στην αρχή αρκετά επιφυλακτική αλλά διαπίστωσα όπως λες πως ήταν καλοί. Καλη σου μέρα και σένα

Takiz είπε...

Ελπίζω το ζουζούνι σου να είναι μία χαρά.
Για όλα τα αλλά Αι σιχτίρ!!!!


Την καλημέρα μου.

rain είπε...

@takiz
Εντάξει μωρέ το έρημο. Είναι μια ίωση που έχει ρημάξει τη στρουμφοπαρέα των 4χρονων και μεγαλύτερων με βήχα, πονόλαιμο, μπουκωμα. Τώρα είναι καλύτερα. Thanks.

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕ ΜΟΥ ΛΥΚΕ

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΚΟ ΛΥΚΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ