3 Μαΐ 2008

ΝΕΥΡΑΑΑΑΑ! ΑΔΙΚΩΣ???

Τα κόκκινα γράμματα υποδουλώνουν τον απίστευτο εκνευρισμό μου απ'αυτή την ιστορία που τραβάει καιρό τώρα. Λοιπόν, βάλε ότι πρωτάνοιξα τα ματάκια μου σε αμερικάνικο έδαφος, ότι ο γιατρός ήταν μαύρος (καλή του ώρα), ο μπαμπάς μου απ'την Πάτρα και η μαμά μου από το Βόλο, βάλε λεω πως μου'ρχεται όταν πας να μου τη φέρεις, όταν πας να με δουλέψεις. Οχι ταύρος σε υαλοπωλείο μα μύγα ζωηρή σε βουδιστή που διαλογίζεται!

Όταν αποφάσισα να χωρίσω ήδη δούλευα σε δικηγόρο κι απ'τα νεύρα μου και το νισάφι κατέβασα όλη τη βιβλιοθήκη, βρήκα τα συναινετικά και το'γραψα ΜΟΝΗ ΜΟΥ! Το λοιπόν μην τα βάζετε μαζί μου, θα μας βγάλει πας ΜΜΕ στην επικράτεια.

Το πρόβλημα είναι ότι νομίζουν πως σε δουλεύουν και το πιστεύουν. Με βάζουν τώρα να στείλω και καλά φαξ και αποδεικτικά αφού και οι συνομιλίες καταγράφονται (και πολύ το χαίρομαι αυτό), και αρχεία έχουν (κάτι άλλο δεν έχουν) και καρτέλες πελατών έχουν. Αει σιχτίρι δηλαδή. Παραθέτω επιστολή που θα στείλω Δευτέρα πρωι πρωί και πείτε μου ρε παιδιά αν έχω άδικο!

Aθήνα, 02 Μαϊου 2008

Kύριοι,

Σας παραθέτω το ιστορικό του προβλήματος που έχει προκύψει και αναμένουμε άμεση επίλυση καθώς είναι ιδιαιτέρως σοβαρό.

Επισυνάπτουμε φαξ το οποίο σας είχαμε αποστείλει ζητώντας την αφαίρεση της υπηρεσίας της τηλεόρασης καθώς λόγω δικής σας υπαιτιότητας αδυνατούσαμε να έχουμε. Μας είχε επισκεφθεί και τεχνικός της εταιρείας σας ο οποίος το είχε επιβεβαιώσει.

Στο αίτημα αυτό ανταποκριθήκατε αφαιρώντας από το λογαριασμό μας την συγκεκριμένη υπηρεσία αν και ποτέ δεν εκδόσατε πιστωτικό για τους ηδη χρεωμένους λογαριασμούς για αυτή ήτοι λογαριασμοι με ημερομηνία έκδοσης 15/10/2007, 15/11/2007, 15/12/2007.

Στον λογαριασμό με ημερομηνία έκδοσης 15/01/2008 το κόστος της υπηρεσίας της τηλεόρασης είχε αφαιρεθεί.

Στον λογαριασμό με ημερομηνία έκδοσης 15/02/2008 είδαμε με έκπληξη και δυσαρέσκεια πως μας είχατε χρεώσει εκ νέου το ποσό που αντιστοιχεί σε ενεργοποίηση του πακέτου Τηλεφωνίας & Internet στο οποιο πακέτο είμαστε λόγω δικής σας αδυναμίας να μας παρέχετε το Όλα σε ένα!!!!!!!!!!!!! Σαφώς και αμέσως εκφράσαμε την δυσαρέσκειά μας τηλεφωνικά συζητώντας με τον κ. ************, υπάλληλό σας, και τονίσαμε πως αν το ποσό χρεωθεί στην πιστωτική μας κάρτα μέσω της οποιας πληρώνεστε θα κινηθούμε νομικά και απαιτήσαμε να εκδοθεί νέος λογαριασμός διορθωμένος.

Στον λογαριασμό με ημερομηνία έκδοσης 15/03/2008 με ιδιαίτερη ευχαριστηση είδαμε πως είχε αφαιρεθεί το λανθασμένο ποσό και η χρέωση πλέον ήταν αυτή που έπρεπε. Θεωρήσαμε πως είστε μια έγκυρη εταιρεία και δικαιωθήκαμε για την επιλογή μας.

Λάθος!!!!

Πριν λίγες ημέρες λάβαμε τον λογαριασμό της πιστωτικής μας κάρτας που δείχνει πως εισπράξατε το ποσό. Επικοινωνήσαμε άμεσα μαζί σας και μας υποδείξατε να στείλουμε φαξ με αποδεικτικά και αυτό κάνουμε αυτή τη στιγμή.

Σας παραθέτουμε το αρχικό φαξ, τους δύο εν λόγω λογαριασμούς και τον λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας αν και προφανώς το ιστορικό υπάρχει στο σύστημά σας.

Απαιτούμε άμεση επιστροφή χρημάτων και αλλαγή του τρόπου πληρωμής από πιστωτική κάρτα σε μετρητά.

Παρακαλούμε όπως προβείτε σε άμεση επίλυση του προβλήματος για να αποφύγουμε αμφότεροι μεγαλύτερα προβλήματα και δημοσιοποίηση του θέματος.

Περιμένουμε άμεση ενημέρωση από εσάς για το θέμα

Με εκτίμηση

11 σχόλια:

Meropi είπε...

Βροχούλα μου,
κατάλαβα ότι έχεις πέσει κι εσύ θύμα κάποιας ιδιωτικής εταιρείας τηλεφωνία ς που διαφημίζει ότι παρέχει και τηλεόραση. Καλά ξεμπερδέματα. Ξέρουν ότι για να ξεμπερδέψει κανείς τελείως μαζί τους πρέπει να πάει στο δικαστήριο και να ξοδέψει πολλά λεφτά, γι΄ αυτό το κάνουν (φορτώνουν άδικα τους λογαριασμούς).
Λοιπόν το γράμμα αυτό θα σου έλεγα να το στείλεις με δικαστικό επιμελητή, για να έχεις απόδειξη και του τι γράφεις. Αν δεν θέλεις με δικαστικό επιμελητή στείλε το τουλάχιστον συστημένο.
Εγώ δεν έχω φύγει από τον ΟΤΕ, γιατί ξέρω τι γίνεται με τις ιδιωτικές εταιρείες. Όταν δε βλέπω και κάτι διαφημίσεις του στυλ δοκίμασε μας πρώτα κλπ, λυπάμαι τον κόσμο που θα πέσει θύμα τους. Έτσι και γελαστείς και δεχτείς την υποτιθέμενη δοκιμή, δεν ξεμπερδεύεις εύκολα.
Υ.Γ. Ίσως μια λύση είναι να καταφύγεις στην πιστωτική σου κάρτα και να κάνεις αίτηση να μην χρεώνεται πια από τη συγκεκριμένη εταιρεία.

rain είπε...

Μεροπίτσα μου σε γενικές γραμμές δεν μπορώ να πω, και τηρουμένων των αναλογιών, εντάξει είναι και πολύ πιο οικονομικά αλλά αυτό το μπέρδεμα μας έχει αλλάξει τα φώτα.
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου, να'σαι καλά.
Καλό ΣΚ και φιλιά

faraona είπε...

Απαπαπααα!!!Μπερδεμααα.Αμαν βροχουλα μου δεν τα μπορω αυτα κοριτσι μου καθολου.
Καλο κουραγιο.

φιλια

kalynama είπε...

Επειδή κατάλαβα αμέσως σε ποια εταιρία αναφέρεσαι... (από το πακέτο 3 σε 1)να σε ενημερώσω... για τα ακόλουθα.. (και μετά έλα να γελάσεις μαζί μου... γιατί για 4 μήνες έκλαιγα από τα νεύρα μου)
Έχω το πακέτο αυτό. Κανένα απολύτως πρόβλημα στην παροχή υπηρεσιών τους. Και το internet και το τηλέφωνο και η τηλεόραση όλα μια χαρά.
Το Γενάρη και συγκεκριμένα στις 2 του μηνός έκανα αίτηση για τη δεύτερη γραμμή, αλλά μετά από 2 ημέρες το μετάνιωσα καθώς οι χρεώσεις θα ήταν extra και όχι free όπως η κύρια γραμμή.
Τους πήρα τηλέφωνο, τους έστειλα και fax (έχω το αποδεικτικό) ζητώντας τους να ακυρώσουν το αίτημά μου για τη δεύτερη γραμμή...

Σε πληροφορώ ότι μέχρι και τα μέσα Απρίλη δεν είχαν κάνει ΤΙΠΟΤΑ. Κάθε εβδομάδα σχεδόν από το Γενάρη τους έπαιρνα τηλέφωνο καθώς έβλεπα στο λογαριασμό που μου ερχόταν να μου χρεώνουν τα τέλη της δεύτερης γραμμής που είχα ακυρώσει. Κάθε υπάλληλός τους μου έλεγε πως το αίτημα μου είναι υπό υλοποίηση....
Σκατά (και συγνώμη κιολας). Ζητούσα επίμονα υπεύθυνο, αλλά κανείς δεν έβγαινε... βλέπεις είναι δασκαλεμένοι καλά να μην τους δίνουν στη γραμμή... Ζήτησα κάποιον υπεύθυνο λογιστηρίου, μα και πάλι μου έλεγαν πως δεν μπορούσαν να με συνδέσουν.

Αυτό κράτησε 3μιση μήνες, έχοντας λάβει 3 λογαριασμούς με χρεωμένη τη δεύτερη (αλλά ακυρωμένη από εμένα με αποδείξεις) γραμμή. Εννοείται πως δεν πλήρωνα την extra χρέωση... και πάντα το αφαιρουσα από το υπόλοιπο...

Μια μέρα τον προηγούμενο μήνα δεν άντεξα.. και πήγα από την εταιρία.. (ας ήταν μακριά...) το είχα αποφασίσει.

Σε πληροφορώ πως αμέσως επεξεργάστηκε το αίτημά μου και με διαβεβαίωσε η υπεύθυνη πως ο επόμενος λογαριασμός δε θα είχε μέσα τη δεύτερη γραμμή...
Βλέπεις χρειάζονταν να τους φωνάξεις και να τους εξευτελίσεις για να σου επεξεργαστούν και να σου υλοποιήσουν το αίτημά σου....
και μιλάμε αίτημα κοντά στους 4 μήνες....

Αλλά έλα που δεν τελείωσαν εδώ τα βάσανά μου...
Είδα μέσω internet πριν 4 μέρες τον λογαριασμό μου και ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ διαπίστωσα πως ναι μεν δεν υπήρχαν οι χρεώσεις της δεύτερης γραμμής, αλλά δεν είχαν αντιλογισθεί οι προ 3 μηνών χρεώσεις, εμφανίζοντας με με ληξιπρόθεσμο υπόλοιπο.... χαχαχαχα
Τους παίρνω τηλέφωνο... είχα ευτυχώς κρατήσει το όνομα της (ο Θεός να την κάνει υπεύθυνης) και μετά από 2 μερες!!!! (καθώς παίζαμε και πάλι κρυφτούλι) μίλησα μαζί της και μου είπε πως είχα δίκιο και πως ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ να προβεί στον αντιλογισμό!!!!!

ΕΛΕΟΣ και πάλι ΕΛΕΟΣ....

Μου είπε πως θα το έκανε εκείνη τη στιγμή και πως στο λογαριασμό του Μαϊου δε θα φαίνεται....

Για να δούμε.. τί θα δούμε...

Πάντως είναι ου μπλέξεις... και το γαμώτο είναι πως πρόβλημα άλλο δεν έχω με την εταιρία αυτή...

Επομένως αναμένω... και σε καταλαβαίνω απόλυτα... αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες ρώτησέ με...

Σε φιλώ γλυκά, καλό σου ξημέρωμα βροχούλα μου :-)))

marianaonice είπε...

Καλά Βροχούλα μας, που έμπλεξες? αμ δεν ήξερες δεν ρώταγες καλή μου τι γίνεται μ΄ αυτές τις εταιρείες? Παρόμοια έπαθε και ο αδελφός μου΄! Εύχομαι καλά ξεμπερδέματα. Πάντως έχει δίκιο η Μερόπη για το δικαστικό επιμελητή.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ καλή μου. Δεν τα κατάφερα να στα πω νωρίτερα!
Καλό ξημέρωμα.

Aggelos Spyrou είπε...

Για υπηρεσίες τηλεφωνίας, όσο αναχρονιστικό κι αν ακούγεται αυτό που θα πω, ο ΟΤΕ είναι η πιο έγκυρη λύση.

Ένα θα σου πω: Όλα τα κυκλώματα που χρησιμοποιούνται είναι του ΟΤΕ, τα οποία και μισθώνουν οι άλλες εταιρείες.

Όσο για τα υπόλοιπα, κινήσου νομικά, με επιμελητές ή χωρίς, κάνε μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ όμως οπωσδήποτε, έχω ακούσει ότι ευαισθητοποιούνται σε τέτοια θέματα.

rain είπε...

@faraona
Γιατί τα μπορώ εγώ?
Ευχαριστώ καλή μου για το χαδάκι στην πλάτη!
Θα βγει άκρη που θα πάει..στο χέρι τους είναι?

@kalynama
Αχ πόσο με καταλαβαίνεις! Αντε να δούμε πώς θα ξεμπλέξουμε! Δεν είσαι η μοναδική με τα μαλλιά όρθια απ΄την συγκεκριμένη εταιρεία. Είναι πάρα πολλοι πίστεψέ με!

rain είπε...

@marianaonice
Χρόνια πολλά γλυκιά μου και σε σένα! Ω μα δεν υπάρχει περίπτωση να μου γλυτώσουν! Στην τελική μήπως πάω κι από κει όπως έκανε και η kalynama μας!

@aggelos spyrou
Συμφωνώ για τον ΟΤΕ και άψογος ήταν σε όλα του αν εξαιρέσεις όμως τα υπέρογκα ποσά των χρεώσεων που λυπάμαι δεν του τα δίνω!
Οσο για τον ΙΝΚΑ πολυ σημαντικό αυτό που μου'πες, δεν αποκλείεται να καταφύγω κι εκεί
Χρονια σου πολλά και σε σένα που δεν είπαμε

Τάκης είπε...

χμμ..
αν πάτε μαζί, δεν προβλέπω να γλυτώνουν ούτε οι κτιριακές εγκαταστάσεις..
η αλήθεια είναι πως σας χάρηκα..
και με τα νευράκια σας..
καλημερούδια πολλά και καλά, με ευχές για ό,τι πιο όμορφο..

An-Lu είπε...

Και λίγα λες...πάντως είναι up to the point το έγγραφό σου ;-)

rain είπε...

@τακης
καλημερούδια και σε σένα. έτσι είναι! λαμπόγυαλο!
Το'στειλα το φαξ και τσακίστηκαν και με πήραν αμέσως τηλέφωνο με συγνώμες και ότι θα το λύσουν άμεσα!!!!!!!!!!!

@an-lu
απ'ότι φαίνεται έπιασαν τόπο! Την καλημέρα μου

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕ ΜΟΥ ΛΥΚΕ

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΚΟ ΛΥΚΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΛΥΚΑΙΝΑ